آخرین اخبار
۲۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۰
پایان راه سارقان منزل 
بازدید:۱۰۶
صد آنلاین | سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سارقان منزل در محدوده شهرک امید خبر داد و گفت: متهمان دارای سابقه سرقت می‌باشند.
کد خبر : ۱۱۹۲۵۸

به گزارش صد آنلاین، سرهنگ  محمد افشار سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت گفت: در پی اجرا طرح ارتقای امنیت اجتماعی، تیم عملیات کلانتری ۱۴۱ شهرک گلستان گشت زنی‌های هدفمند را آغاز نموده که در محدوده حوزه استحفاظی یک دستگاه خودروی کوییک دارای دو سرنشین را در حال پرسه زنی در آن منطقه مشاهده و مشکوک شده و آن‌ها را زیر نظر گرفتند. متهمان با رویت خودروی گشت بلافاصله بدون توجه به دستورات پلیس با سرعت بسیار زیاد متواری شدند.

 

 

 

سرهنگ افشار ادامه داد: ماموران پلیس طی تعقیب و گریز با به استفاده از قانون به کارگیری سلاح موفق شدند خودرو را متوقف کنند. متهمان خودرو را رها کرده و به صورت پیاده متواری شدند که ماموران قبل از هرگونه اقدامی از سمت سارقان با هوشیاری و درایت هر دو متهم را دستگیر نمودند.

 

 

 

وی در ادامه افزود: در بازرسی اولیه از متهمان دو قبضه سلاح سرد و از صندوق عقب خودروی آن‌ها و آلات و ادوات سرقت کشف شد. 

سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت افزود: متهمان به جرم خود مبنی بر سرقت اماکن خصوصی و منازل اعتراف نموده که با بررسی‌های بیشتر مشخص گردید که متهمان دارای سوابق متعدد می‌باشند و جهت سیر مراحل قانونی به همراه پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

 

 

سرهنگ افشار به شهروندان توصیه کرد: با ارتقای سیستم امنیتی اماکن خصوصی با نصب دوربین‌های مداربسته و دزدگیر امکان سرقت را به حداقل برسانند و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک حتما به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

 

 

برنا

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها